23 de setembre 2009

Felicitats Linux!!! :)


2 comentaris:

Mingu Manubens Bertran ha dit...

El Linus va anar dos dies amb el grup que es va muntar per mirar de trobar l'Oriol Condal, el jove manresà que va marxar, sol, a fer el Camí dels Bons Homes, i de qui no es té notícia des del dia 6 de Setembre..

Ens explicava que els gendarmes francesos feien la seva feina amb ganes, molt atents amb els pares de l'Oriol. I també que a ell, sense voler, el pensament se li anava amb elucubracions de si l'Oriol podia haver fet això o allò.., si podia haver anat per un camí o per un altre.., si no seria millor.. Però que al final s'havia de dir a sí mateix: "jo, el què he de fer, el millor que puc fer, és mirar amb atenció la zona i el camí que ens han encomanat.."

Anònim ha dit...

No està mal !

Jo quan vaig a Roda penso el mateix : m'ha estat donat l'espai d'aquella finestreta de tren. Res més. Prou que voldria de vegades que s'aturés ( esperi un moment conductor que he vist sota unes roques un brot de farigola ! ) però no ho fa mai

Un dia vaig veure una llebre