26 d’abril 2006

AVUI FA ANYS LA PETITA BERTRANEJA!!!!

 Posted by Picasa

3 comentaris:

Carme ha dit...

Per MOLTS ANYS Padrinetaaaaa !!!!

Anònim ha dit...

-
Per molts anys, tieta. Quina fotografia més curiosa, tota fa baixada..

La Isabel també et felicita.

Anònim ha dit...

Ahir em va telefonar.

Em va dir: "Et telefono perquè em felicitis i per felicitar-te"

Encaboriat com estava, em va costar que em caigués la primera fitxa (òndia, és veritat, avui és...)

I la segona (fitxa) ?

Resulta que van anar a Roda i que van veure els avis i que els van veure molt millor a com estaven a Segur i que per això ens felicitaven

Però no hi ha dos sense tres...

Em va explicar com desde Collbató va sentir el soroll d'allò que la crònica d'El Periodico en diu helicòpter i que en la crònica del poeta rep el nom d'àngel però que ni va sortir de casa

Diu que ella també s'inclina molt més per la versió poètica dels fets

Diu: si cada vegada que els sento volar pels cels de Collbató hagués de sortir del llit em sembla que em passaria moltes nits en blanc

Diu: em resulten familiars. En això em passa com li passa a en Francesc