16 d’octubre 2006

Avui la MIMA en fa 53 per MOLTS ANYS!!!!

 Posted by Picasa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

"...a mida que passa el temps m'agrada festejar-ho més, sense fer grans coses, però és una "excusa" per estar amb la gent qu'estimo. Aquets moments que vols desitjar felicitat o simplement donar entendre que hi ets, per si et necesiten, oi que no s'han de deixar escapar? no se sap fins quant ho podrem fer..."

Això, tan encertat com bonic, és el que tú, Mima, ens vas dir fa poc quan un de nosaltres va fer anys. I potser valdria la pena posar-ho en lloc principal, per exemple de subtítol a la capçalera que diu TotsElsNosaltresDelMón

Aquesta sensació com de trobar a faltar els que ja hi son val la pena regar-la, si no cada dia, com a mínim aquests dies assenyalats, oi?

Vagi aquí la nostra ruixada..

Felicitats ! Per molts anys !!

Anònim ha dit...

He entrat al meu jardí, germana meva, a collir la meva mirra i el meu bàlsam, a menjar la meva bresca i la meva mel, a beure el meu vi i la meva llet.

Mengeu, amics, beveu, embriagueu-vos d'amor